FANDOM

Duchowy przewodnik - jedna z grup znajdujących się w Drzewku umiejętności.

Umiejętności

Lista umiejętności do odblokowania w tej specjalizacji.

Dodatkowy czas

Dodatkowy czas - dodaje 5 sekund do każdej rundy. Można ulepszyć 5 razy, za każdym razem dodawane jest 5 sekund.

Duży ser

Duży ser - powiększa ser o 10%. Można ulepszyć 5 razy, z każdym ulepszeniem ser zwiększa się o 10%.

Duży Szaman

Duży Szaman - zwiększa masę szamana o 4%. Można ulepszyć 5 razy, za każdym razem zwiększa masę szamana o 4%.

Supergwiazda

Supergwiazda - kiedy tańczysz, sprawiasz że 1 mysz(y) tańczy obok ciebie. Można ulepszyć 5 razy, za każdym razem liczba myszy tańczących obok ciebie zwiększa się o 1.

Zmartwychwstanie

Zmartwychwstanie - kiedy zginiesz, jednorazowo możesz wrócić na mapę. Można dodać 1 raz.

Łatwa wygrana

Łatwa wygrana - przywołuje znak, który zabiera mysz prosto do norki. Działa tylko, jeśli mysz ma ser. Można użyć 1 raz(y). Można ulepszyć 5 razy, z każdym ulepszeniem liczba użyć wzrasta o 1.

Nekromancja

Nekromancja - przywraca 1 mysz(y) do życia. Można ulepszyć 5 razy, za każdym razem liczba ożywionych myszek wzrasta o 1.

Kuchnia polowa

Kuchnia polowa - przekazuje twój ser wybranej myszy. Można użyć 1 raz, niemożliwe jest ulepszenie tej umiejętności.

Antygrawitacja

Antygrawitacja - piłki opadają wolniej. Poziom 1. Można ulepszyć 5 razy, z każdym ulepszeniem poziom wzrasta o 1.

Teleportacja

Teleportacja - teleportuje do ciebie wybraną mysz. Można użyć 1 raz(y). Pięć razy można ulepszyć tą umiejętność, za każdym razem liczba możliwych użyć rośnie o 1.

Dodatkowa szybkość

Dodatkowa szybkość - tworzy znak zwiększający szybkość myszy.

Jabłko

Jabłko - Tworzy jabłko. Możesz przywoływać obiekty w zasięgu przywoływania jabłka. Można użyć 1 raz(y). Ulepszyć można 5 razy, za każdym razem liczba użyć zwiększa się o 1.

Wieczna dusza

Wieczna dusza - pozwala przywoływać obiekty przez 4 sekund(y) po twojej śmierci. Można ulepszyć 5 razy, za każdym razem sekundy zwiększają się o 4.

Sprężyna

Sprężyna - tworzy znak, od którego myszy się odbijają. Można użyć 3 razy.

Chmura

Chmura - przywołuje chmurę.