FANDOM

Duchowy przewodnik - jedna ze specjalizacji znajdujących się w drzewku umiejętności.

Umiejętności

Lista umiejętności do odblokowania w tej specjalizacji.

Ikonka Umiejętność Punkty Opis
Pierwszy rząd
Skill icon - Additional Time Dodatkowy czas 5 Dodaje 5 / 10 / 15 / 20 / 25 sekund do czasu rundy.
Skill icon - Big Cheese Duży ser 5 Powiększa ser o 10% / 20% / 30% / 40% / 50%.
Drugi rząd
Skill icon - Big Shaman Duży szaman 5 Powiększa Szamana o 4% / 8% / 12% / 16% / 20%.
Skill icon - Superstar Supergwiazda 5 Kiedy tańczysz, sprawiasz że 1-5 mysz(y) tańczy obok Ciebie.
Skill icon - Unburstable Zmartwychwstanie 1 Kiedy zginiesz, możesz jednorazowo powrócić na mapę. Nie działa na mapach z dwoma szamanami.
Trzeci rząd
Skill icon - Easy Victory Łatwa wygrana 5 Przywołuje znak, który zabiera mysz prosto do norki. Działa tylko, jeśli mysz ma ser. Można użyć 1-5 raz(y).
Skill icon - Ambulance Nekromancja 5 Przywraca 1-5 mysz(y). Myszy zmartwychwstaną z serem oraz przedmiotami z wszelakich wydarzeń, które zebrały.
Skill icon - Chief's Food Kuchnia polowa 1 Przekazuje twój ser dla wybranej myszy. Musisz sam mieć ser, by móc go przekazać innej myszy.
Czwarty rząd
Skill icon - Anti-gravity Antygrawitacja 5 Piłki opadają wolniej.
Skill icon - Teleporter Teleportacja 5 Teleportuje do ciebie wybraną mysz. Można użyć 1-5 raz(y). 
Skill icon - Speed Boost Dodatkowa szybkość 1 Tworzy znak zwiększający szybkość myszy. Można użyć 3 razy.
Piąty rząd
Skill icon - Apple Jabłko 5 Tworzy jabłko. Możesz przywoływać przedmioty znajdujące się w zasięgu przywoływania jabłka. Można użyć 1-5 raz(y).
Skill icon - Ancestral Spirit Wieczna dusza 5 Pozwala przywoływać przedmioty przez 4 / 8 / 12 / 16 / 20 sekund(y) po twojej śmierci.
Skill icon - Spring Sprężyna 1 Tworzy znak, od którego myszy się odbijają. Można użyć 3 razy (w trybie boskim tylko raz).
Szósty/ostatni rząd
Skill icon - Cloud Chmura 1 Przywołuje chmurę. Chmury to platformy przymocowane do tła mapy, lecz mogące poruszać się na boki. Jeśli chmura jest obrócona o 45 stopni, porusza się na ukos itp. Jest w pewnym sensie podobna do Skrzynki Towarzyszącej, bo można do niej przymocowywać inne przedmioty oraz ponownie ją przywoływać. Nie można użyć tej umiejętności w trybie boskim.