FANDOM

SklepMenu

Wygląd sklepu w Menu graficznym

Sklep – wchodząc do niego poprzez rozwijane SklepIkona Menu mamy możliwość zakupienia szerokiej maści akcesoriów dla naszej myszki. Możemy je kupić wzamian za domyślne waluty takie jak Sklep Ser, czy Truskawka Truskawki lub za niestandardowe waluty, np. Prezenty Prezenty, Akwaria Akwaria, Serca Serca lub Jajka Jajka.

Wykupując daną ilość przedmiotów odblokowujemy różne tytuły. Przykładowo, jeżeli wykupimy jedną rzecz uzyskamy tytuł «Śliczna Myszka», kupując 50 - tytuł «SuperGwiazda», natomiast po zakupie 51 dodatków «Śliczna Myszka ★».

Większość z akcesoriów można dowolnie dostosowywać pod względem koloru. Jeżeli chcemy zmienić barwy dla zwykłego przedmiotu będziemy musieli zapłacić 2000 sztuk sera, bądź 20 truskawek. W przypadku obiektów dla szamana koszt ten wzrośnie do 4000 sztuk sera oraz 150 truskawek.

Stroje

W ostatniej zakładce sklepu mamy możliwość zakupienia 20 slotów na nasze Stroje stroje. Polega to na tym, że po zapisaniu aktualnego stroju możemy go w każdej chwili wczytać, jeśli posiadamy inny ubiór i chcemy szybko zmienić go na poprzedni.

Przebieralnie

Jeżeli chcemy zobaczyć jak wyglądałaby nasza postać z konkretnymi akcesoriami, np. przed zakupem możemy wejść na nieoficjalne strony, które pozwolą nam ubrać myszkę poza grą. Lista przebieralni:

Asortyment

Pełna lista rzeczy, które możemy zakupić w sklepie.